Rubberwinkel webshop
Gratis verzending
vanaf eur 250
Topkwaliteit
alleen de beste materialen
Eigen fabricaat
van ontwerp tot eindproduct

Veel gestelde vragen

Wij proberen op deze pagina zoveel mogelijk onduidelijkheden en vragen te beantwoorden. Hopelijk kunnen wij uw vragen middels deze pagina beantwoorden. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u tijdens kantooruren (ma.-vr. 08.00 – 17.00 uur) bellen met telefoonnummer +31 (0) 594 587090 of een mail sturen naar verkoop(at)rubberwinkel(punt)nl.

Ik kan niet bestellen!

Dan gebruikt u vrijwel zeker Internet Explorer in de "compabiliteitsmodus". Onze website is vrij geavanceerd en functioneert niet goed in Internet Explorer. U kunt de compabiliteitsmodus uitzetten.

Gebruikt u Internet Explorer?

Optie A: Uitzetten via knop

Klik op de knop Compatibiliteitsweergave die zich rechts naast de adresbalk bevindt, naast de knop Vernieuwen (zie plaatje: Compatiliteitsweergave icoon in adresbalk)

U kunt nu weer gebruik maken van onze site.

Optie B: Uitzetten via menu

  1. Klik in het menu Extra (of Tools) van Internet Explorer op 'Instellingen voor Compatibiliteitsweergave' (of Compatibility View Settings)
  2. Als het menu niet getoond wordt, klik met de rechter muisknop boven de adresbalk en zet een vinkje aan bij ‘Menu bar’ en herhaal stap 1
  3. In het volgende scherm wordt tempo-team.nl getoond in het bovenste invoerveld
  4. Verwijder tempo-team.nl uit de lijst van websites voor de Compatibiliteitsweergave (onderste witte veld)
  5. Sluit het scherm 'Instellingen voor Compatibiliteitsweergave' af

U kunt nu weer gebruik maken van onze site.

Ik kan niet bestellen in Firefox...

Dan heeft u waarschijnlijk geen cookies geaccepteerd. Wij hebben uw gegevens nodig om de order te kunnen verzenden. Wanneer u geen cookies accepteerd, mogen wij u niet vragen om uw gegevens en werkt de bestelmodule niet van onze website, waardoor u niet kunt bestellen. 

Prijzen op onze website

Veel artikelen in onze webshop kennen meerdere variaties (dikte, afmeting etc.) In de winkel zit u bij ieder artikel een "vanaf" prijs. Dit is de prijs van het artikel met de kleinste maat (bijvoorbeeld het dunste rubber). Wanneer u het artikel kiest, ziet u de melding dat u de gewenste afmeting dient te kiezen. Achter de diverse afmetingen ziet u de correcte verkoopprijs.

BTW

Omdat ons bedrijf normaliter gebaseerd is op zogeheten business to business (zakelijke) klanten hanteren wij op onze website prijzen excl. (21%) BTW.

Wat is prijzen per strekkende meter?

Gebleken is dat mensen niet altijd goed lezen en "zo maar" bestellen. Rubber is een redelijk duur product en een rol rubber weegt al snel enkele tientallen kilo's of meer. Omdat veel mensen slechts een paar meter nodig zijn, biedt Rubberwinkel.nl veel typen rubber plaat en rubber lopers per strekkende meter aan. Dit betekent (net als bij vloerbedekking), dat wij het aantal meters dat u bestelt, van de rol afsnijden. Is een rol 1,40 breed, dan ontvangt u wanneer u 2 invult, 2 meter van 1,40 meter breed.

Ik twijfel over een product. Kan ik bellen?

Jazeker. Graag zelfs!! U kunt in principe door u bestelde producten welke wij van de rol afsnijden niet retourneren!!! Voor goederen welke wel geretourneerd kunnen worden, crediteren wij alleen het product. Niet de berekende vrachtkosten. 

Indien u twijfelt over de toepassing of geschiktheid van het door u gekozen product, belt u dan tijdens kantooruren +31(0)594 587090 en laat u goed informeren over de toepassing van uw product. 

Kan ik de goederen ook afhalen of bekijken?

Jazeker. Van maandag tot en met vrijdag zijn onze afhaalbalie en showroom geopend van 08.00 uur tot 16.30 uur. Ons kantoor is geopend tot 17.00 uur. U kunt bij ons pinnen en contant betalen bij afhalen.

Kan ik ook een andere vervoerder kiezen dan TransMission of DHL? 

Uiteraard is dit mogelijk. Echter, niet middels de gewone bestelwijze. Wij vinden leveringsbetrouwbaarheid en performance belangrijker dan de goedkoopste prijs. Ons bedrijf bestaat al vele decennia en hebben helaas ook veel slechte ervaringen met andere (soms goedkopere) transporteurs. TransMission alsook DHL/DHL4YOU voldoen aan de eisen die wij stellen en dit resulteert in de tarieven die op onze website staan. Wij realiseren ons ook zeker dat er goedkopere alternatieven zijn. Wanneer u deze wenst als vervoerder (mits deze bij ons bekend), gelieve uw opdracht mondeling (tijdens kantooruren +31 (0)594 587090) of per email (klik hier!) te bestellen. De verzending geschiedt dan tegen de tarieven van deze vervoerder echter, voor uw eigen risico. Dit betekent dat wij in dat geval geen verantwoordelijkheid kunnen nemen wanneer uw zending niet wordt afgeleverd of zoek raakt. U ontvangt van ons dan een factuur met betaallink welke u kunt voldoen. Na ontvangst van uw betaling, zullen wij voor de verzending met de door u gewenste transporteur regelen.

Kan ik op zaterdag ook afhalen?

Wij zijn gesloten op zaterdag. Echter, in overleg is het in sommige gevallen mogelijk om een afspraak te maken. Hiervoor kunt u van maandag tot vrijdag tijdens kantooruren contact met ons opnemen. 

Het product past niet, of ik heb iets verkeerd besteld, kan ik dit ruilen/retourneren?

Ja, in de MEESTE gevallen kan dit. Tenzij het een product is dat bijvoorbeeld speciaal van de rol is gesneden (denkt u aan plaatrubber of rubber lopers). In dat geval kunt u de goederen niet retourneren. Dit staat overigens dan expliciet vermeld in de artikelomschrijving.

NEEM ALTIJD EERST CONTACT OP met onze verkoopafdeling of via de link op de website (onderaan de pagina, klantenservice-retour. Indien een zending kan worden geretourneerd, ontvangt u van ons een retournummer. ZENDINGEN ZONDER  VOORMELDING/RETOUR NUMMER worden niet in behandeling genomen!

Wanneer u iets retour heeft gezonden, omdat u een verkeerde maat of afmeting heeft besteld, of het product kan toch niet worden toegepast in uw toepassingen, wordt ENKEL het retourgezonden product gecrediteerd. BEREKENDE VRACHTKOSTEN worden niet gecrediteerd. De kosten van het retourzenden zijn tevens voor uw eigen rekening en verantwoordelijkheid. Het terugstorten van uw betaling geschiedt normaliter binnen 1 week nadat wij de goederen terug hebben ontvangen. 

Wanneer wij u een foutief product hebben geleverd of op andere wijze een fout hebben gemaakt, zullen wij uiteraard ook de vrachtkosten crediteren. 

Kan de zending ook op zaterdag worden afgeleverd?

Ja, alleen in Nederland is dit mogelijk. TransMission kent ook een zaterdaglevering. Echter, wanneer u hier gebruik van wilt maken, dient u uw opdracht tijdens kantooruren per mail of telefonisch te bestellen. Voor deze service rekent de vervoerder dubbele tarieven. Houd u er in dit geval rekening mee dat u minimaal 2x zoveel betaalt. 

Kan ik mijn zending ook op een afhaalpunt in de buurt afhalen?

Ja, alleen in Nederland is dit mogelijk. Zendingen tot 22 kilo kunnen via DHL op een DHL afhaalpunt (veelal een winkel in uw omgeving) worden afgeleverd en door u worden afgehaald. Dit kunt u selecteren in het verzendmenu.

Kan ik mijn zending ‘s avonds af laten leveren?

Ja, in Nederland is dit mogelijk voor zendingen tot 22 kilo via DHL. In het verzendmenu kunt u kiezen voor “avondlevering”. Tegen een kleine meerprijs levert DHL de zending dan na 18.30 uur bij u thuis aan. Zendingen boven 22 kilo en pallets kunnen alleen overdag worden afgeleverd. 

Ik ben niet thuis maar wil mijn zending niet afgeleverd hebben bij mijn buren. Kan dit?

Dit is geen probleem. Standaard wordt getracht door de transporteur om een zending bij uw buren af te leveren, wanneer er niet kan worden afgeleverd. U heeft het recht om hiermee niet akkoord te gaan. Wanneer u dit NIET wilt, kunt u dit aangeven door dit aan te vinken in het verzendmenu.

U dient er wel rekening mee te houden dat dit wellicht in een langere aflevertijd dan wel extra kosten resulteert. Wanneer de transporteur wil afleveren en u bent er niet, zal hij de zending de volgende dag opnieuw aanbieden. Bent u dan ook niet aanwezig, dan zal hij een bericht achterlaten met een telefoonnummer om contact op te nemen voor een aflever afspraak. Wanneer u hier niet op reageert zal de vervoerder de zending aan ons retourneren en zullen wij het opnieuw moeten verzenden. Deze kosten zullen aan u worden doorberekend. 

Ik woon in het buitenland, kan ik dan ook bestellen?

Jazeker, alleen u dient bij het afrekenen te kiezen voor afhalen in de shop. Tenzij u in België woont, u kunt dan gewoon via Bancontact/Mr.Cash of Paypal afrekenen. Woont u in een ander land als België, kies dan bij verzending voor AFHALEN IN DE SHOP!  Dit i.v.m. verzending en de verzendkosten. U dient bij “OPMERKINGEN” dan aan te geven dat u in een ander land woont. Ook kunt u bellen met onze klantenservice +31 (0)594 587090 of via email (klik hier!).  Wij zullen dan kijken wat de voordeligste verzendmethode is, waarna wij u een email met betaallink (PAYPAL) zenden. U kunt ook kiezen voor een bankoverschrijving. Na ontvangst van uw betaling zullen wij voor een spoedige verzending zorgdragen. Houd u er wel rekening mee dat verzending naar het buitenland meer tijd vraagt dan in Nederland.